A tak to máme každý měsíc

Verze pro tisk |

Říjen zmizel v nenávratnu, na změnu času jsme si již zvykli, venku je nevlídno, a tak nezbývá než si číst v teple domova, nejlépe nový měsíčník Lípa.

Tvorba Lípy je dobrodružství.
Naše produkční Hanka od prvního týdne v měsíci obvolává inzerenty a především (nejen) kulturní instituce se žádostí o aktuální informace o programu, který mnohdy ještě není k dispozici. Šéfredaktor Jirka si od prvního týdne uvědomuje, že čas běží a měl by začít pracovat na obsahové části.
Grafik Martin se začíná cca od druhého týdne v měsíci ozývat, že stále nemá takřka žádné materiály, které by mohl začít sázet. Protože jediným, kdo dodává materiály včas, je Milan.
Kolem 17. dne v měsíci to začíná. Zbývá pouhý týden do termínu v tiskárně. Obsah je hotov z poloviny, program taktéž. Šéfredaktor neztrácí smysl pro humor, produkční má k uchu přirostlé telefonní sluchátko, grafik šílí. Dva dny před tiskem jsou všechna data pohromadě. Grafik opouští kancelář jen kvůli čtyřhodinovému spánku.
V den tisku vrcholí napětí a nervozita. Ve čtyři hodiny odpoledne poslední korektury a přichází úleva, byť krátkodobá. A když Lípa za 3 či 4 dny přijde, je to radost. Doufáme, že i vaše.

V listopadovém čísle najdete kromě tradičního Českolipského undergroundu, Panelstory a komiksu rozhovor s talentovanou Terkou Bufkovou, filmové a kulturní tipy, soutěže o vstupenky do kina Crystal a divadla v Novém Boru, křížovku a rozsáhlý denní program. A obálka, ta je!

Děkujeme za přízeň
Vaše Lípa a i-noviny

PS: Pokud Lípu nenacházíte ve svých schránkách, vyplňte, prosím, tento dotazník. A pokud máte zájem o inzerci ve vánočním čísle, neváhejte nás kontaktovat na tel. čísle 487 523 931 či prostřednictvím e-mailu deus@volny.cz.
 

Nahoru

Komentáře

Re: A tak to máme každý měsíc

Prohledal jsem celý ročník Melodie 1969,ale o skupině Lucky Man ani zmínka.Že by bylo něco ve čtrnáctideníku Aktuality Melodie?

Nahoru

Re: A tak to máme každý měsíc

Ano,tam je malá zmínka.

Nahoru