Na zkušené v Irsku 8

Verze pro tisk |

Středa byla opět částečně odpočinková, dostal jsem úkol, ale bohužel jsem nedostal přístup do systému, ve kterém jsem měl pracovat. Odpoledne jsem pak dělal věci do školy atp. Všechno dokola.

Ve čtrvtek hned ráno jsem dostal přístup do systému a mohl začít s prací. Z práce jsem pak odešel trochu dříve a vydal se do města navštívit Douglas Hyde galerii a výstavu Josefa Sudka, na kterou jsem dostal pozvánku od české ambasády. Přišel jsem o nějakých 40 minut dřív, než výstava začínala a protože galerie se nachází na půdě Trinity College, což je stará a slavná univerzita, věnoval jsem  čas prozkoumávání zázemí. Škola působí příjemným historickým dojmem, rozhodně by mi nevadilo tam studovat. Výstava samotná pak nebyla bohužel nic zázračného, nevím, jestli jsem na to ještě nedozrál, ale černobílé fotky nejsou úplně mojí zálibou. Po cestě domů jsem si tak alespoň nakoupil pohledy k rozeslání po kamarádech a rodině.

Pátek byl v pohodě den, dopoledne jsme měli opět každopáteční snídani, tentokrát bohužel ve formě klobás a pečiva, navíc jsme také měli oslavu narozenin, takže nakonec byl i dort.

Víkend jsem věnoval studiu na předtermín z práva. V odpočinkových chvílich mezi učením jsem si zajel nakoupit, natankoval, odeslal jsem pohledy a zašel vyvenčit psa. Dvakrát jsem vařil a jednou jsem dostal oběd od sousedky. Nakonec jsem stihl i dohnat seriálové resty.

V pondělí byla v práci pohoda, mám dost práce, takže den krásně utekl. Doma jsem si zahrál na počítači a věnoval se učení, protože preferuji být připraven dlouho dopředu před zkouškou.

Pracovní úterý to samé jako pondělí, krásně to utíkalo. Doma přišlo na řadu pečení. Tentokrát jsem vyzkoušel banánové sušenky s čokoládou. Mně celkem chutnají, tak uvidíme, co na ně řeknou ostatní.

Středa byl další krásně ubíhající den. Práce bylo dost, takže všechno super. Navíc jsme slavili milník 9 500 prodaných aut za rok, takže jsme měli dodávku 300 cupcaků s logem ŠKODA, které jsme rozdali po budově. Moje sušenky také chutnaly. Navíc mi šéf z Česka přivezl lázeňské oplatky a Marlenku, prý za to, že neustále něco peču. Po práci jsem zašel k sousedům na návštěvu, sušenky také uspěly, a společně se sousedem jsme hlídali malou dcerku, protože manželka měla dámskou jízdu cheeky.

Čtvrtek další klasický den, práce je poslední dobou poměrně dost, takže to zase příjemně rychle utíkalo. Mimo jiné jsem naplánoval víkendový výlet, tak už se těším. Doma večer jsem doháněl seriálové manko a studoval.

V pátek jsem dotáhl škodovácký konfigurátor do konce. Užil si bake a cake Friday. Doladil jsem výlet a vydal se domů.

Na výlet jsme vyrazili s dvacetiminutovým zpožděním, ale v dobré náladě. První zastávkou bylo městečko Enniscorthy a jeho nově rekonstruovaný hrad. Další krátká zastávka v Tintern abbey. Hlavním cílem našeho výletu byl maják na poloostrově Hook, má jít o nejdéle fungující maják bez lidského zásahu do jeho podoby/struktury. Po cestě zpět jsme se zastavili v pobřežní restauraci na obědě, kde měli pravděpodobně nejlepší lasagne, co jsem kdy jedl. Posledním cílem výletu bylo město Kilkenny a jeho hrad, počasí se bohužel trochu zkazilo a padla mlha, takže fotky jsou celkem na nic. Večer jsem usnul okamžitě, co jsem padl do postele.

V neděli jsem zašel na nákup a zbytek dne věnoval práci, škole a flákání se. Od sousedky jsem dostal k obědu vynikající polévku a celozrnný domácí chleba, takže si nebylo na co stěžovat.

Pondělí opět pohoda, práce bylo tak akorát, takže celý den krásně utekl. Doma jsem si trochu naběhl s nabídnutou pomocí kamarádce se školou, ale nic, co by se nedalo zvládnout. Počasí bylo nadstandardní, přes den 14°C a sluníčko, zajímalo by mě, kdo přišel s tím, že na ostrovech je hnusně.

Úterý byl další v pohodě den, všechno se připravuje na nový rok, tak je práce tak akorát. Jediný znepokojivý fakt, kterého jsem si všiml, že oběd mě vždycky šíleně unaví a produktuvita prudce klesne. Večer jsem místo pečení vařil, v Lidlu měli zlevněné krůtí maso, tak jsem nakoupil asi kilo a bylo potřeba ho zpracovat.

Středa se nelišila od předcházejících dnů, v práci je co dělat, takže to utíká příjemně rychle. Odpoledne jsme oslavili další narozeniny s vynikajícím čokoládovým dortem. Večer jsem šel se sousedkou po delší době vyvenčit psa a prohlédnout vánoční výzdobu na domech v okolí, my už mimochodem máme také vyzdobeno. Večeři jsem dostal od sousedky, takže večer byl věnován odpočinku. Také jsem po čtyřech měsících dohrál svou oblíbenou počítačovou hru, tak nevím, jak budu teď zabíjet čas.

1. prosinec, nyní začne vánoční šílenství. Den v práci byl trochu pomalejší, ale pořád to bylo celkem v pohodě. Od Volkswagen bank jsme dostali čokoládový kalendář. Sousedka již má připravený stromek. Na silnicích se po ránu a navečer objeví lehounká námraza a lidé jsou šílení, někteří jezdí, jako kdyby neznali pravidla provozu, zbylí jako kdyby včera dokončili autoškolu.

V pátek byla trošku krizovka, protože došla práce. Dopoledne jsme měli slanou snídani místo tradičních dortíků, ale občas to chce obměnit. Před obědem jsem zajel vyměnit jednu octavii RS do celonárodního skladu. Všichni už mají stromeček, sousedka, sousedi, v práci, obchody už jsou vyzdobené. Večer jsem strávil odpočinkem.

Sobotní dopoledne bylo tradiční nakupovací. Odpoledne jsem pak sledoval biatlon a MS ve florbale. Samozřejmě jsem se také trochu učil, protože je to nezbytná součást mého dne.

Neděle byla podobná, tzn. biatlon, florbal, seriály, učení. Táta má nový koníček – vytváří rodinný rodokmen, tak mu na dálku asistuji. Také jsem si spočítal, že mi zbývá pouze 10 pracovních dní do cesty domů na Vánoce, tak to bude krásně utíkat. smiley